Klagorop och lyckoskrik..

Blev inte så mycket öl för min del.. Jag är ju redan hemma!!
Nej, jag vart helt seg - så jag orkade inte riktigt med öldrickning idag.. och så ska jag ju till Timsfors tidigt imorgon med..

.. några minuter senare..
Wehooo!! Anki hade fått reda på att MUSE spelar på Hovet den 24/10!! Så nu blirre att hålla utkik efter biljetter =D Och nytt album med. Gött kött =P Nu känns allt lite bättre.. =)
Har jag ett nutida favoritband är det fan dem!! Har en konsert med dem på dvd jag brukar kolla på när jag inte har något att göra. Kollade på den rätt ofta på internatet med. En kväll när jag kollade på den förra terminen knackade en nyfiken Sammi på och ville kolla lite med mej (han satt kvar tills den slutade - och var sjukt imponerad).
Hur många gånger jag än lägger in ny musik i mp3:n - lägger jag alltid in några Muse-låtar med. Och på nästan varje spelningslista på Spotify finns de med. På varje skiva jag bränner - tro fan att du hittar Muse där med.. WEIII!!
Jag ska nog kolla på konserten ikväll.. Man får ståfräs i pälsen direkt.

   // XO

Kommentarer
Postat av: Anki
2009-06-01 @ 20:18:08 URL: http://egoanki.blogg.se/

samma här, har alltid muse på mp3 =) och spotifylistan :D vi måste se dem!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!