Uppdatering #2

Det var riktigt trevligt på Riksettan idag. Frida och Sven kom dit en runda med.. (fast de stack såsmåningom - ty vännerna skulle spela Kubb nere vid badplatsen..) Blev nån öl i solen med. Gytt som fan.

På fredag blir det New Position (tror jag de heter) på R1. De är faktiskt rätt bra. Och man firar industrisemestern - så det kommer nog en hel del roligt folk. Jag hoppas på fullproppad Riksettan. Om man bortser från att det är jobbigt att ta sej fram till baren brukar det vara jäkligt roligt. Man träffar fullt av folk man känner i alla åldrar.
Och på lördag ska vi fira Åsa-Sofia som fyller år imörrn. Vet inte vilka som kommer dock..

Haha =P Blev ju mer snack på Fejjan angående Jackson sedan.. Dock har alla Snudas inlägg och ALLT försvunnit nu. Undrar vad som hände!! Jag tror väl knappast han är en sån som inte tål kritik. Jäkligt konstigt i alla fall.

Nu ska jag plocka i ordning lite på rummet. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!