THUNDER!!

Jag brukar tycka om åska. Men idag gjorde jag det då fan inte.. mitt mobila bredband funkade inte som det skulle - så jag kunde inte ha igång Spotify =( - och Spotify går dygnet runt här, såå.. det var på tok för tyst!!
Strosade runt i huset och försökte hitta på något att göra. Så hittade jag min Notting Hill-dvd jag fortfarande inte kollat på (jag har ju sett själva filmen - men jag köpte den på dvd på ICA en dag då jag bodde i Åsa för att ha något att glo på..).
Petade i skivan i datorn och började avnjuta denna kultfilm med ett glas saft med en massa, MASSA is (det är ju fortfarande plågsamt varmt). I början av filmen i bokaffären slår det mej att "Rufus", mannen som stoppar ner en bok i byxorna, är Dylan Moran!! Jag ÄLSKAR Dylan Moran!! Ända sen jag började kolla på Black Books har jag varit helt galen i honom!!
Så det blev några avsnitt Black Books efter Notting Hill med. =)

Jag har även skaffat Skype idag. Vet inte hur det funkar dock.. men men.. det listar jag väl ut..

Måste också säga att jag är så jävla grymt glad att Tim Burton ska göra en egen version av Alice i Underlandet!! Tillsammans med Peter Pan är detta min favorit-barnbok. När jag läste boken för ett eller två år sen tänkte jag att Tim Burton förmodligen gjort en underbar film av den. Historien passar hans stil som handen i handsken. Jag tror verkligen han kommer göra boken rättvisa!!



Kommentarer
Postat av: Gabbidi
2009-07-04 @ 21:52:51

Hej hej du ^^

Håller med dig angående Tim Burton,

härligt att han tagit på sig den boken :)

Hoppas det är bra med dig med.

Ha en trevlig sommar ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!