Testar huskurer..

Tycker folks tips på huskurer är rätt roliga.. Johanna skulle kolla på filmer, nerbäddad i soffan och vänta ut tiden tills hon blev frisk.. en annan beordrade mej att gå och lägga mej, knapra Strepsils och dricka en massa te + ignorera omvärlden och nu kom Snuda med sin. "Sprit, ser du, det löser det =)" Då jag sa att jag endast hade Kilkenny att tillgå vart han sjukt imponerad och tyckte att även det funkade. Så nu ska jag ta en Kilkenny och börja packa.


Snuda in action.. öppnar han en öl måntro??



Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-06-18 @ 00:03:20

Alkoholen jag drack i helgen gjorde mig nog sämre :/:/:/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!