Stänger av mobilen..

Nu är jag trött på folk som försöker kontakta mej när jag sover. Jag stänger därför av den under de timmarna.
En av de som ringde imorse var Tobbe - pappas jobbarkompis. Undrar vad han ville!! Jag svarade inte.. men honom blev jag inte så putt på. Jag tycker om Tobbe. Han är riktigt trevlig och väldigt rolig. Ska bli svinkul att dra med honom och de andra till Tyskland på lördag.
Haha - pappa berättade att både Tobbe och Kalle odlat skägg nu i några veckor. Och nu inför Tyskland skulle de ordna skägget på något roligt sätt.. Sist var de inne på varsin polisong och en halv mustasch på varsin sida av huvudet!!

Imorse hade min dator stängt av sej själv. Då fick jag panik. Min dator är igång dygnet runt. Jag klarar inte att datorn är av!! Funderar på att införa datorförbud för mej själv i en vecka eller så.. hmm.


Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-06-25 @ 14:56:22 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Haha, det är fan sjukt när man drömmer om dator-spel och andra spel också för den delen... Var är man då på väg?! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!