Rock Baby!!

Idag har varit en bra dag. Sven väckte mej strax innan tolv och hörde om jag skulle med till husvagnen. Men jag hade ju inte fixat schablonen än.. så vid halv 2 tror jag att jag var på plats. Där var det en jävla massa klippande och pysslande.. dubbelhäftande tejp och skit.. Men resultatet blev sjukt, jävla bra!! (Dock får jag eventuellt måla om endel med akryl - då sprayen inte fastnar riktigt på plast..)





Efter målandet blev det varsin välförtjänt pizza. =)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt.. dega..
Måste bestämma mej ifall jag ska till Lund imorgon eller inte också..

// XO

Kommentarer
Postat av: Anki
2009-06-07 @ 22:41:38 URL: http://egoanki.blogg.se/

fan va snyggt det blev! :) kan försäkra dig om att det är inga problem med skånetrafiken ner till lund.. när du tar bussen från markaryd till hässleholm behöver du bara vända dig om när du står vid stationen så stannar tåget där =) jag är en van skånetrafikspendlare ;) haha / MUSE FÖR FAN :D

Postat av: Kanja
2009-06-07 @ 22:53:54 URL: http://kanja.blogg.se/

Ja, jag är jäkligt nöjd själv. Hoppas bara det håller nu i regnet.. =/

Haha =P Gött kött. Jag är faktiskt rätt lugn - men vet inte om det blir av att jag åker än..

MUSE FFS!! YAY!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!