Riksettan och öl..

Kom precis hem från att ha fikat med Peter, Sarah & Sarahs bror på Riksettan (Pontus kom ner en runda också) - slänger i mej andra halvan av pizzan från igår.. ska snart till Micke och dricka öl med honom och Macke. Det är 30 grader varmt och jag håller på att avlida. En dag för öl alltså =)
Var väldigt trevligt nere på Riksettan i alla fall. Och Tony satt som vanligt och drog sina halv-dåliga skämt XD
Och när jag satt därnere ringde Sylvia till mej. Hon hämtar mej imorgon bitti - så är jag med i Timsfors hela dagen. Hon undrade också om jag kunde vikariera för henne på onsdag förmiddag. Jag ska ha bild med 4-5:orna och så blir det väl lite annat med. Så nu måste jag komma på vad jag ska ge dem för uppgifter!! Men det kommer säkert bli jätteroligt =P Jak er klaad!!
Nej, nu ska jag skynda mej!!

Micke & Jöns (finns fler klipp på Tuben)

Kommentarer
Postat av: Anki
2009-06-01 @ 19:02:14 URL: http://egoanki.blogg.se/

Macke? Min Macke? =)

Postat av: Kanja
2009-06-01 @ 19:12:35 URL: http://kanja.blogg.se/

Jepp, din Macke =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!