Plus på kontot =)

Robban blev skitnöjd med tatueringen. Så nu trillar det in lite kosing eller alkohol igen!! (Ja, jag tar betalt i cash eller alkohol..) Härligt!! Midsommar tog hårt på mitt bankkonto - så detta behövdes.
Pappa tyckte jag skulle ta mer än normalt för denna tatueringen med. För jag hade "avancerat".
Man får verkligen en adrenalinkick av att sälja något man själv gjort!!

Snokade runt lite på The Sun och såg att Noel Fielding samarbetat med ett (för mej okänt) band som hette Kasabian i en av deras musikvideos. Så jag gick och kollade på YouTube och nu har låten fastnat i min hjärna!! Grym!!
Musikvideon vart rätt cool med ;)


Kommentarer
Postat av: Anki
2009-06-24 @ 17:41:33 URL: http://egoanki.blogg.se/

Hur mycket tar du för en tatuering som du målar då? =)

Postat av: Kanja
2009-06-24 @ 18:26:42 URL: http://kanja.blogg.se/

Jag vet inte riktigt.. pappa gav 200 för sin - men det vart ju väldigt billigt + familjepris. Och det var första koikarpen jag gjorde. Detta var min tredje och den tog mycket längre tid + att den är större.. såå.. jag vet inte XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!