Nu orkar jag inte mer.

Först detdär dumma som hände. Sen stressen över att flytta hem igen. Ovanpå det kommer alla planer jag har den närmsta tiden - stress, stress, stress. Och så har jag hälsat på fullt av folk häromkring.. + Träning.. Och bråk med mamma och pappa.. Och lite dåliga nyheter här och var.. En massa känslor man inte vet vad man ska göra av. Pengafrågor (jag har inte så dåligt med pengar - men det kanske blir lite kärvt i slutet av sommaren). Folk och radiotjänst Kiruna som messar och ringer - som vägrar lämna en ifred. Grejer jag har att göra - målningar och tatueringsskisser och sånt.. Och nu förkylningen.. och hemsk huvudvärk..
Och nyss cyklade jag ner till byn för att ta ut pengar. På väg ner till byn vart det ett gäng killar som ställde sej framför cykeln, hojtade "tjejen!! tjejen!!" och busvisslade och snackade på något annat språk (de var utlänningar) - och när jag äntligen kommer förbi dem och ner till byn och tryckt in allt på uttagsautomaten - koden, jag skulle ha 2500 och kvitto så kommer inga pengar. Jag sätter in kortet igen men hux flux funkar inte bankomaten - men det är inget om att de har SLUT på pengar - nej, bankomaten har inte kontakt med banken.. Så får jag cykla hem för att kolla internetbanken - och hela vägen hem kör hur jävla många bilar som helst som galningar.. När jag kommer hem och ska kolla banken på nätet funkar inte den heller. Och jag smäller till databordet och stampar i golvet. Då säger mamma: "Men Kanja, nu får du väl ändå ta och lugna ner dej".
Då skriker jag: "JAG ORKAR INTE MER!!" och börjar storböla.

För nån vecka sen sa jag att om grejer inte lugnar ner sej skulle jag bryta ihop och hjärnan skulle lägga av. NU är det gjort. That's it. Jag pallar inte en sekund mer. Fråga mej inget - för jag vet inte. Mata inte mitt huvud med mer jobbig information - jag orkar inte.
Därför ska jag nu gå och lägga mej. Jag kanske är på imorgon igen.

Do not disturb.


Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-06-16 @ 21:33:56 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Sjuk-bilder äger.

Stå på dig, Kanjis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!