Nu åker jag snart!!

Nu ska jag snart iväg till Sven. Har packat allt utom sovsäck, kudde och plattång.
Frida slutar vid kvart över 6 - så vi åker strax innan, hämtar henne och sen vidare till Öland.

Jag mår rätt dåligt idag. Fruktar feber och öroninflammation. Men det blir nog bra. Frida ringde innan och tyckte jag lät väldigt sjuk. Men men..
Jag ska försöka sova lite på vägen dit i alla fall och sen är jag på öldrickningen ikväll!!
Vi blir tydligen fler än vi trodde också. Fast jag tror inte de andra åker med oss - och de skulle inte bo med oss heller så..

Undrar hur helgen kommer utveckla sej.. en sjuk Kanja - på dåligt humör.. kommer hon kunna dricka och skratta och ha roligt med de andra?? We'll see..

Ha en bra midsommar allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!