Midsommarhelgen..

Jag kom hem från Öland igår eftermiddag, men orkade inte blogga då. Jag vart helt slut!!

Det har varit en rolig helg i alla fall. Vi kom dit på torsdagen. Jag hade börjat dricka redan i bilen dit, så jag var redan lite lullig då vi kom fram, men så fort husvagnen var på plats började resten av gänget dricka med.
Vi hade med en laptop med en massa musik och spotify, stora högtalare och mobilt bredband. Vi var kungarna på campingen =)
Jag träffade även Emil, som jag inte träffat på över ett år, denna kvällen.




Jag gick och la mej vid 3-tiden denna natten (jag var fortfarande väldigt sjuk). De andra gick och la sej vid 6. Jag fick inte en blund i ögonen. Olika saker låg och gnagde i huvudet. Så strax innan sju kollade jag ut genom fönstret - Rune, Pontus, Jens, Niklas & Tusse var uppe. Gick bort dit och nån gång vid 7 gick vi och åt frukost. Svinigt gott. Dock så råkade jag och Evan, en amerikanare som också var där, spilla ut vårat kaffe över oss. Klantigt. Citat, Evan: "At least you spilled it over your black jeans. I spilled it over my white hoodie - and this is a nice, fuckin' hoodie!!"
Rune försökte snacka engelska med Evan - men Evan ville lära sej svenska. Så då snackade Rune svenska med engelsk brytning istället XD
Nån gång på förmiddagen blev jag på halvdåligt humör igen samt att jag mådde fruktansvärt. Så jag fick lov att lägga mej i Rune och deras tält med värmefläkt (som om inte tältet var varmt nog i gassande sol) och med kofta och filt.. Där låg jag och huttrade några timmar innan jag vandrade bort till de mina som äntligen vaknat.
Festandet denna kväll var jäkligt roligt!! Dessutom ringde jag dit Jim, Emils kusin också!!






På lördagsmorgonen sov mitt sällskap länge också - så jag drog över till amerikanarna och satt och åt frukost och tjötade. Vi lite chockade då vi läste i tidningen att det varit knivslagsmål på stranden kvällen innan. En hade dött och tre var skadade. Jag och Jim hade varit nere på stranden tidigare på kvällen, men då var det lugnt. Usch!! Varför tar man ens med sej kniv?? Jävligt onödigt. Då måste man ju ha en väldigt speciell livsstil om man känner behov av att bära kniv i sådana lägen.
Lördagskvällen blev riktigt lyckad. Vi tävlade om vem som kunde bli fullast till midnatt - vi drack konstant i tolv timmar och gjorde sedan alkotest. Sven vann. Jag kom tvåa. Vi träffade en massa kul folk och livet var härligt. Vi slutade först festa nån gång på småtimmarna då vi söpit sönder datorn.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!