...

Jennie messade för trekvart sen och frågade om jag ville komma förbi och dricka kaffe. Jag skulle egentligen vara där nu - men jag ringde pappa och hörde om han kunde köra mej dit. Han kommer hem närsom - så jag blir inte hemskt sen.

Jag ska messa Sven idag med.. har ju glömt att ta hans mammas nummer de tre senaste gångerna jag träffat honom!!
Och ikväll ska jag ringa Julia. Höra om det är okej om jag kommer till Falkenberg på torsdag. Men i så fall åker jag hem på fredagen igen - så jag är hemma för helgens äventyr. (Har kommit fram till att det finns inte en chans för mej att åka bort en/en och en halv vecka snart - ty så länge måste jag vara borta om jag ska hinna träffa alla. Så nu får jag dela upp det istället..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!