Inte en jättebra dag idag..

Nu har jag varit ute och gått en lång runda.. det gick väldigt segt.

Bråkade med pappa innan idag. Så fort jag kom ner från mitt rum rök vi ihop. Vi funkar definitivt inte i samma rum - inte ens i samma hus. Han intresserar sej inte för mej och mitt liv för fem öre. Just nu är han mer intresserad av altanen, GRAAL och växthuset än mej. Dessutom är det enda han säger till mej: "Gör det. Gör det." - Han frågar aldrig om allt är bra eller något roligt hänt. Det är bara praktiska saker helatiden.
När jag var liten var jag pappas flicka. Han var min idol - men sen gick något snett.. Tror det var en gång vi bråkade, jag kallade honom "gubbe" och han slog in dörren till mitt rum. Det tog flera år innan dörren blev lagad. Han kan ha ett jävla humör.

Nu ska jag ta en kopp cappuccino och spana in vad Sopranos är för något egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!