IDIOT!!

HELVETE vad jag blir trött på folk!! Eller det är väl mest en person men ändå!!
Hur jävla gammal är man egentligen?? Nu körs det med dissningar på Bilddagboken.
Intressanta vägar folk som har fel tar för att på nån ful bakväg få "rätt". Det gäller att vara listig - men inte fan ska man köra fulspel. Dessutom tycker jag inte det är det minsta smart heller. Alla vet ju ändå vad som försigår.

Snackade med mamma innan om det. Så JÄKLA skönt att slippa försvara denna personen mer. Är det någon som förlorat all status den haft i sina glansdagar är det fan denne. Dessutom har den förlorat väldigt många vänner genom att framstå som lösaktig, bortskämd och otrevlig. Det måste fan kännas underbart att gå runt och vara helt ovetande om detta.

Men vad fan är det för sätt att börja stöta ut ens före detta bästa vän?? Detta för att man själv vet att man gjort fel - fast man förnekar det.. för själv är man ju "ofelbar".

Jag trodde verkligen jag började få ett avslut på detta nu.
Ack nej. Det har nog bara börjat.


Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-06-30 @ 13:14:39 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Så jävla tråkigt att höra detta! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!