I CAN'T GET NO SATISFACTION!!

Dagen börjas med cappuccino och Rolling Stones. Jag är fortfarande jäkligt glad sen gårdagen - MUSE FFS!!

Jag orkade inte städa klart hela rummet igår.. eller jag har städat hela - men nu är det lite smågrejer jag måste ställa på deras platser (och i vissa fall hitta platser till).
Hursom var jag helt utmattad vid halv tio igår och la mej för att ta igen mej fem minuter eller så. Jag vaknade till lite vid ett inatt. Och så var jag helt virrig. Trodde bland annat Dan åkt tillbaka till Halmstad och att jag och Simon skulle ha syjunta nu på förmiddagen.. - Det var bara att lägga sej igen..
Så nu är jag i alla fall riktigt jäkla utvilad. Skönt som fan.

Tänkte på det.. "I can't get no satisfaction".. Jag kan nog faktiskt aldrig bli nöjd. Det kan ju alltid bli bättre. Visst - glädjas för det man har, det man gör och så.. det ska man göra - men ska man någonsin vara nöjd?? Är det inte då man fastnar i samma gamla hjulspår?? När man "nöjer" sej?? Dessutom - klart man ska begära mycket av livet.. Man kommer ju ändå inte levande ur det!!

Djävulskt bra låt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!