Fuck this - jag drar till Falkenberg.

Frustrerad som jag var messade jag Julia idag: "Tja! Är det Harry's som gäller imorgon eller??" och fick till svar: "Ja. Ska du med?" SJÄLVKLART!!
Så nu ska jag packa lite. Imorgon tar jag bussen till Ljungby och åker med mamma till Halmstad - varifrån jag tar tåget till Falkenberg.
Jag ville ju vara mer spontan - nu är jag fan på G!!
Vi ska äta, dricka, må väl och spela PopQuiz. Sen får jag sova hos Julia & Torkel och på fredag kväll är jag hemma igen. Jag behöver komma bort lite - och nu ska jag bort lite.. det är ju inte länge - men fan var roligt det ska bli. Trevliga vänner, öl, musik och borta, borta, BORTA!! Det kan fan inte bli bättre!!

Dessutom har jag en snygg-dag idag. JAG ÄR PÅ RÄTT KÖL IGEN!!


Kommentarer
Postat av: Anki
2009-06-10 @ 23:17:35 URL: http://egoanki.blogg.se/

Låter skitbra!! :D Ha kul som fan! =)

Postat av: Mimmi
2009-06-11 @ 14:35:25 URL: http://pinkcloud.blogg.se/

Jag tror inte jag sett dig le på bilder innan! :P Men du passar i ett leende! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!