Dagens uppdatering..

Tysklandsresan igår var så jäkla rolig!! Pappa har nog fan de bästa jobbarkompisarna någonsin!!

Idag har det varit kalas härhemma. Brorsan fyller år på tisdag.
Sådär roligt att träffa släkten igen.. (var dock endast delar av den som dök upp.)

Ikväll har jag gjort rostade grönsaker - sjukt gott!! Min specialité!! Och så dricker jag öl. Senare blir det även absinth - då jag ska kolla på Moonwalker (en film jag inte sett sen jag var pytteliten - men jag har sjukt bra minne av vad som händer i den).

Är också lite sur ikväll för att endel är så jävla trångsinta - folk som klagar över att de aldrig träffar något nytt folk - men när de väl gjort det kallar de dem nya för elaka smeknamn bara för att de själva inte fått uppmärksamheten de vill ha!!
Blir också sur på folk som försöker spela ut mej ur umgängeskretsen - folk som inte inser att detta aldrig kommer gå i land. Och jag gör ändå något för att situationen ska bli bättre - så man kan knappast klandra mej för ett jävla skit egentligen. Hur är man funtad då?? Nej, nu vill jag att detta helvete ska vara över.

Men i övrigt mår jag bra =)

Är tydligen värsta intrigerna i ledningen av Helgon.net (numera Helgon.se).
Tydligen har "Svartrock" avsatt alla crew-medlemmar och gått under jorden. Det var något om backstabbing, en auktion och skulder med.
De resterande f.d. crew-medlemmarna har i alla fall tagit den tilltänkta nya designen på Helgon.net och håller på att bygga ett nytt community - Likström.se. Än så länge kan man bara göra en intresseanmälan där dock.
Läs de andra crew-medlemmarnas informationsbrev här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!