Better late than never..

Jag har precis ritat klart Robbans tatuering. Tog några timmar och är själv jäkligt nöjd. Han tyckte inte riktigt om förra jag gjorde till honom, så jag hoppas han gillar denna. Förra jag gjorde var på ett kors med vingar - denna är en koikarp, så det är ju olika motiv med.
Han har väntat jättelänge på att jag ska fixa ihop en tatuering till honom. Sedan i början av året i alla fall.
Just denna skulle jag bli klar med innan maj.. Bra jobbat, Kanja!!
Men men.. den som väntar på något gott.


Är väldigt nyfiken på vem denna Marie är också. Jag känner bara två Marie - och ingen av dem känner honom.. hmm..

Usch.. jag är helt slut nu efter allt ritande.. och har ont i huvud och ögon.. ska gå ner och ta lite nattamat och sedan nana.

// XO

Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-06-24 @ 11:36:14 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Varför gillar du inte den bloggen då? :)

Jag gillar hur han skriver och när han skriver om vikt och hälsa.

Postat av: Johanna
2009-06-24 @ 14:22:58 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Jag visste inte att han var "så" känd. :)

Men ja, så klart något sånt är opassande och sånt gillar inte jag heller.

Gillar honom för att han är så hälsosam. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!