Bara för att jag inte har ett skit att göra..

1. Tre namn jag lyssnar till: Kanja, Gullan, Kunigunda Blomsterlök
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag är mej själv =)
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag är lite ostabil ibland.
4. Detta är jag rädd för: Labyrinter, hav/sjöar och katter.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kaffe, öl och sömn.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Growla, flyga eller prata finska.
7. Detta tycker jag om att göra: Fika, festa och flumma.
8. Detta vill jag göra just nu: Lugna ner mej.
9. Bästa känslan: Kärlek
10. Värsta känslan: Ensamhet.
11. Egenskaper du gärna vill att din partner har: Snäll, rolig, utåtriktad och mysig.
12. Är du kär just nu? Nope.. liten crush kanske, men inte kär. Var förhoppningsfull.. men men..
13. Vill du gifta dig? Hade varit trevligt. Inte i kyrka dock.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Leva.
15. Min käraste ägodel: Datorn kanske.
16. Något jag vill ha i present: Blommor skulle vara roligt att få nån gång.
17. Detta har jag på mig just nu: Lee-jeans och en gammal t-shirt.
18. Favoritkläder: Jeans och snygga t-shirts med tuffa tryck.
19. Favoritdjur: Hund.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: ROCK!!
21. Favoritlåt just nu: Come on Eileen XD
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste - engelska. Tråkigaste - matte.
23. Stjärntecken: Jungfru.
24. En bok jag älskar: Jane Eyre.
25. En film jag älskar: La Strada.
26. Tv-program jag gillar: Grey's Anatomy.
27. Favoritdoft: Min Christina Aguilera-parfym.
28. Detta äter jag gärna: Tomatsoppa.
29. Dricker helst: Öl.
30. Favoritgodis: Filidutter.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: LONDON!!<3
32. Färg på mina ögon: Gröngrå kanske??
33. Är du typisk tjejig/killig?: Öhumm. jag är ju tjej såå..
34. Jag tror på: Mej själv.
35. Jag spelar: Kort och alfapet.
36. Person jag beundrar: Thomas Di Leva.
37. Så här bor jag: I mitt rum i vårt hus i Mjäryd.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Vi kör lite på plastblommor med då vi haft detta problemet.
39. Det här tänder mig: Olika.. men överarmar, ögon, käkben och humor.
40. Det här gör mig avtänd: Enbart strumpor och/eller dirty-talk.
41. Favoritfärg: Svart
42. Favoritcitat: Never trust a man who doesn't drink.
43. En hemlighet jag vet: DET DU!!
44. Bästa present jag fått: En tavla/ett kollage som mina vänner gjort till min 20-årsdag där det fanns bilder på mej, mina ragg och alla mina vänner.. Nu framkallar denna tavlan dock ångest..
45. Senast köpta skiva: Ehrm.. man har ju inte köpt skivor på ett tag.. och nu har man Spotify!!
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Frisyren.
47. Den kollar jag efter först när ja loggar in på msn: De som följer bloggen vet nog redan XD
48. Udda förmåga/egenskap: Kan sjunga på hebreiska.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Katt tror jag.. men jag tycker inte om katter för det.
50. Vad lyssnar du på just nu? KORN!! Längesen!! =D
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Det är en ny dag nu.. jag ska till Öland. FIESTA!!
52. Var är dina föräldrar födda?: Strömsnäs och Ljungby tror jag.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? VLC.
54. Vilken är din favoritrestaurang? Jag brukar inte äta på restaurang.
55. När badade du i en pool senast?: Åratal sen!!
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: Några stycken.
57. Hur många barn vill du ha?: 3 kanske..
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?: Hiphop.
59. Vad röstade du i valet?: Vänster.
60. Vad har du för TV-kanaler?: Många.
61. Har du åkt moped någon gång?: Japp. Körde upp gräsmattan i vår trädgård när jag var typ 13.. så sålde pappa mopeden..
62. Har du busringt någon gång?: Many times!!
63. Har du fått felparkeringsböter?: Nope.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?: Nej, men tänker hoppa fallskärm.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?: London??
66. Har du en egen trädgård?: Yeah.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Simpsons är väl helt okej.
68. Kan du alla orden i nationalsången?: Nää..
69. Badkar eller duschkabin? Båda.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Taken var la rätt bra.
71. Favoritpizza?: Vegetariana kanske ;)
72. Chips eller popcorn?: Chips.
73. Vilken färg på läppstift använder du?: Använder inte läppstift.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: Nej.
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Nej.
76. Apelsin- eller äppeljuice?: Apelsin.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Julia, Torkel & Johanna på Harry's. Jag åt pasta.
78. Favoritchoklad?: Marabou.
79. När röstade du senast?: Röstade på en Sim-bild på Bilddagboken igår.
80. Hur många personer skulle du kunna ge ditt liv för?: Ingen. Faktiskt. Därmed inte sagt att jag inte tycker om folk. Men att ge sitt liv för någon är en rätt, jävla stor uppoffring.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: Inte pokal, nej.
82. Är du duktig på matlagning?: Katastrofal.
83. Klarar du att tanka själv?: Nope.
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamteve?: Naj.
85. Pepsi eller Coca Cola?: Pepsi.
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Nope.
87. Vad var det senaste du handlade?: Öl.
88. Har du kräkts offentligt?: Alltför många gånger.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: ALL YOU NEED IS LOVE!!
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Nej.
91. Har du ringt något betalnummer?: Nope.
92. Kan man vara vän med sitt ex?: Ja.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Sylvia för ett bra tag sen.
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: Jag föddes med denna mäktiga frillan.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: Vet inte.
96. Vad har du i din väska?: ALLT.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: Sätter igång en spellista med lugn musik på Spotify och ligger och lyssnar tills jag somnar.
98. Antal personer du kan lita till 100 på?: 1!! JAG!!
99. Var hittade du den här listan?: På nån blogg.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Dalai Lama, Jesus och Russell Brand.


Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-06-18 @ 01:40:47

Krya på oss i alla fall!



Mår du bättre?

Jag hoppas morgondagen blir bra :(

Postat av: shibby
2009-06-18 @ 01:42:43 URL: http://metrobloggen.se/shibby

tänker fylla i den oavsätt om du vill eller inte för jag har inte heller nåt att göra xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!