Aj, aj, aj.

Har precis varit ute och gått (blev inte springa - jag var för trött). Men gick vanliga rundan runt byn på en kvart mindre än vanligt i alla fall - så jag gick rätt jäkla snabbt.. men det var för att få upp värmen.. var rätt kallt ute.
Nu ligger jag i soffan och har fått världens huvudvärk.. jobbigt som fan =( (Därav bilden nedan - jag delar med mej idag).
Är också sur för att våra dvd-skivor man kan spela in på flera gånger är kassa allihopa.. vi köpte nya bara för lite sen.. strax innan IPRED.. Fattar inte vad pappa gjort med dem!? Han har ju inte laddat ner något att bränna sen den 1:a april!!

Imorgon ska jag städa.. =/ Och på kvällen ska jag till Vittsjö med personalen i Timsfors.

Nej, jag får nog sluta här nu.. my head is killing me. Och ringer någon ikväll/inatt igen så jävlar!! Jag är inte på så himskans bra humör när jag har ont i huvudet heller ska ni veta!!


// XO



Kommentarer
Postat av: Anki
2009-06-04 @ 11:46:36 URL: http://egoanki.blogg.se/

jag har med fruktansvärt ont i huvet, sist la jag en kall blöt handduk över huvudet, det var jätteskönt :)

Postat av: Johanna
2009-06-04 @ 13:01:54 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Tack, tack som sagt! :D

Ska bli kul som faaan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!