Om behovet av den "normala" dygnsrytmen och andra betraktelser..

Vaknade för kanske en och en halv timma sen.
Har kommit fram till att så länge jag inte missar en massa roligt eller inte hinner med det jag borde - varför ska jag då vända tillbaka dygnet än?? Det är betydligt lugnare när jag väl är uppe. Nu när föräldrarna har semester och är helt stirriga båda två. Jag är hellre uppe sent på kvällen/natten än på dagen då!!
 Så ja, nu slutar jag försöka bättra min dygnsrytm på obestämd tid. Ty min nuvarande dygnsrytm passar mej prima!!

Resten av dagen ska jag ta det jävligt lugnt. Kolla på någon film och så ska jag försöka rita lite.
Har haft huvudvärk sen igårkväll.. kanske inte jättebra att kolla på film då - men hellre det än att bara ligga och dega.

Såg förresten "Fyra bröllop och en begravning" för första gången i mitt liv inatt.
Nej, jag tyckte inte den var så bra. Lite smårolig - men inte en höjdare. Storyn var riktigt urusel. Och det som var med var just - 4 st bröllop och en begravning + en kärleksaffär som endast hade något att göra med just de tillfällena.
(Men filmen fanns med i "1001 filmer du måste se innan du dör" såå.. jag var ju tvungen!!)


Igår la Julia ut detta fotot på Facebook. Jag saknar Kobbarna!! Vi hade så jävla roligt!!


Kommentarer
Postat av: Magnisson
2009-07-11 @ 01:27:21

jo men visst är dygnsrytmen kanske inte optimal, men härregud vad skönt det är att va uppe på nätterna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!