Motivation = ZERO

Ursäkta satans dålig uppdatering!! Och ursäkta detta korta inlägg med (jag har verkligen ingen lust att blogga egentligen - men känner ändå att jag borde knåpa ihop något litet).

Östersjö var riktigt roligt. Frida, Sven, Josef, jag, Toffe, Niklas och Emil var med. Vi träffade även på en ny snubbe - Andreas. Han var riktigt rolig.
För bilder och grejs - kolla facebook.
Vi åkte dock hem redan på lördagen - på grund av dåligt väder. Men festen fortsatte hemma hos mej.
På söndagen blev det bakfyllehäng tills 4-tiden med MTV Cribs och saft..
Igår hade vi grillfest här. Riktigt roligt.
Idag var det bakfyllehäng igen med Centralskolan och kortspel.
Mamma och pappa är fast på Gotland - så vi är ensamma en natt till.

Bakfyllehäng a la Josef, Dan & Kanja..


Jag har varit rätt deppig de senaste dagarna.. och jag har insett att jag tar inte hand om mej själv för fem öre just nu.. jag vet att jag är korkad - men jag orkar inte riktigt göra något åt det^^

Två saker känns bra från den senaste veckan dock:
* Linus skickade ett sånt underbart sms igår. "Känner det att jag vill träffa dig så mycket! Det känns så rätt när jag pratar med dig Kanja =D kysser dig och håller om dig, så somnar vi tillsammans!" Jag blev väldigt rörd. Han är verkligen gudarar =)
* Det andra som känns riktigt jäkla bra är att trots all skit som händer nu - så har jag och en vän nog hittat tillbaka till den gamla vänskapen igen. - Den som jag trodde var förlorad för alltid. Jag tror till och med att mycket av skiten som är nu är orsaken till att vi kan bli vänner igen. Vi har pratat ut om det mesta nu. Det känns bra. Visst, jag vågar inte riktigt komma självmant och prata om jag behöver. Men jag vet i alla fall att jag kan.
Efter regnet kommer nog sol ändå. - Och det har länge varit ett jävla oväder.. men det börjar klarna upp. =)

Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-07-24 @ 01:39:42 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Det glädjer mig!

Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline
2009-07-24 @ 01:55:28 URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

Postat av: Mimmi
2009-07-24 @ 13:09:57 URL: http://pinkcloud.blogg.se/

Gammal vänskap rostar aldrig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!