Dagen.

Jag är trött, stressad och virrig!!

Vi var i Vinslöv idag.. åkte runt och kollade läget.. Dan sprang runt med kamera med teleobjektiv inne på ICA.. Vi såg inga kändisar, men spelade minigolf i alla fall!! Jag förlorade..

När jag kom hem chattade jag med Rasmus..


Rasmus:
Jag var faktiskt hemma nyss.

Såg dig på Pierres begravning

Kanja:
Jo, jag såg dej med..
Har alltid trott att nästa gång man ser dej ska vara på någon rolig tillställning och speciellt inte något sådantdär.
Lite därför jag inte gick fram och hälsade.. det kändes dumt och konstigt.


Rasmus:
samma hær, plus att jag lipade och vill hålla en någorlunda image infør dig av en viss anledning.

Hoppas vi ses under bættre omstændigheter næsta gång


Jag kände mej taskig när jag inte hälsade på begravningen. Men allt var så overkligt. Jag visste inte vad jag skulle säga. Vi har inte träffats på jättelänge. Kan inte ens komma ihåg när vi senast träffades.
Vi tyckte om varandra - men (som vanligt vid den tiden) blev jag rädd och backade.
Har tänkt att "nästa gång vi ses - då ska jag vara glad och trevlig och kanske lite fint be om ursäkt för alla vita lögner som bara ledde till frågetecken".
Därför hälsade jag inte på begravningen. Det var fel tillfälle att träffas.. fel tillfälle att prata.. och så skämdes jag lite..

Efter detta sprang jag hem till Frida. Vi åt muffins och drack kaffe, kollade på TV och rotade igenom hennes garderob. Så nu har jag lite "nya" kläder igen =)
Rebecca var där en stund med - längesedan man träffade henne!!

När jag kom hem kom jag på att jag inte ätit något (förutom Fridas muffins) idag. Har precis tryckt i mej två knäckebröd och ska nu fortsätta städa.

Marcus frågade nyss om jag ville se nya Harry Potter med honom imorgon. Men det går ju inte!! Fast jag är inte så ledsen för att jag missar den ändå!! =)

Det pirrar i magen!!


Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-07-31 @ 01:54:54 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Åh, pirr i magen är bäst. <3 Lycka till!

Postat av: Fager
2009-07-31 @ 22:11:34 URL: http://emmafager.blogg.se/

Tack för kommentaren. Och tack för inbjudan till grillning i lördags, jobbade dock. :/

Det är jobbigt, nästan allt nu.

Hoppas vi ses snart iaf :)

Annars då? Går det bra?

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!