Pirr i magen!!

Idag har jag druckit kaffe och tvättat med Frida..
Hon visade hur deras nya lägenhet såg ut och skulle inredas. Hon och Sven ska bli stödfamilj åt mej när de flyttat. En helg i månaden ska jag få bo där. I mitt alldeles egna rum!! (Förrådet..)

På fredag ska jag få träffa Linus för första gången. Det är pirrigt som fan och jag vågar inte tro på det. Jag kommer nog inte våga tro på det förrän han faktiskt kliver av dendär bussen.
Han köpte biljetten idag. Nu finns det ingen återvändo..
Jag är grymt smickrad av att någon är villig att åka tåg och buss med en massa byten och sitta och vänta i sammanlagt 6 timmar för att träffa mej^^
Jag är nervös som fan.. =/ .. men glad =)


Imorgon ska jag, mormor, mamma och Dan eventuellt till Gräddhyllan.. jag var i och för sej där för bara någon vecka sen. Men det var längesen jag träffade mormor - och hon ville ju dit och fika.. det blir nog trevligt.

Kommentarer
Postat av: Anki
2009-07-28 @ 11:14:25 URL: http://egoanki.blogg.se/

åh lycka till! =)

Postat av: Johanna
2009-07-28 @ 11:27:42 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Säger som Anki, lycka till! ;D

MYSIGT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!