Jag tror vädret regleras efter mitt humör..



Dylan Moran


Har kollat lite på en stand-up-show med Dylan Moran.. Brittisk humor är fan den bästa!! Jag hinner dock inte se hela - måste göra mej i ordning för bilbingot snart. Och så måste jag nerom byn och ta ut pengar innan jag sticker bort till Sven & Frida.

Tråkigt att det ska åska så himla mycket helatiden!! Jag är rejält trött på det nu. Var ute och gick i åskan inatt. Det var mörkt, det regnade en massa och blixtrade. (Men det var rätt fint när jag gick hemmifrån).

Idag kom dödsannonsen in i tidningen. Den var väldigt fin.
Det var dock när prästen läste upp hans namn i kyrkan i söndags som man verkligen förstod att han var borta. Det är sant. Han kommer inte tillbaka.
Frida och Erica skulle ner till begravningsbyrån nu och fixa lite inför begravningen den 16:e. Sätta in pengar på fonden hans familj vill att eventuella gåvor skulle gå till och ordna med handbuketter och så.

Nu måste jag skynda mej. Bloggar nog mer ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!