<3

Alla som vet är förvirrade.. förtvivlade.. sorgsna.. vilket inte är konstigt alls.
De som inte vet är glada och bekymmersfria.. vilket gör stämningen ännu konstigare.. overkligare..

Jag tror inte man kan komma över något sånthär helt. Jag tror det blir lättare - men jag tror aldrig man glömmer.

Kollade igenom mina gamla dagboksinlägg på Helgon innan. Jag visste att jag nämnt honom nån gång där.. Men när jag väl skummar igenom inläggen märker jag att jag nämnt honom i nästan varje inlägg från de första åren på gymnasiet. Och jag skrev rätt mycket i dagboken då.
Så många minnen. Jag log ibland åt inläggen. Jag trodde jag glömt - men nej. Jag minns.

Där stod om skolan..

Kanja säger:
Jag vågar inte skolka..
Han säger:
vilken fjolla du är ; >
Ska nog lära upp dig ^^
så svårt är det inte..bara gäller att skapa en rätt image först..det vill säga: vara duktig och ambitiös och verkligen visa det i en period och sen börjar du säga "Jag har så ont i huvet ;/, förlåt men jag måste gå hem!"
DET ÄR TAKTIK


-------------------------------------

Han säger:
C'mon nu. KANJA PWNS : D 
Kanja säger:
Seriöst.. om jag blev bra i skolan och bytte stil lite.. och blev lite tystare.. då skulle folk inte vara sura/ledsna på mej.. 
Han säger:
Men då äre ju ingen som äger i skolan : [{
Kanja säger:
Du äger :) 
Han säger:
Nää, men - kanja = KATASTROF
Kanja säger:
Men jag flummar ju bara runt.. egentligen - hur mycket vettigt kommer från mej?? 
Han säger:
plx. hur mycket skoj kommer ifrån dina andra klasskamrater som är seriösa?^^ 
eller vettigt* :D 
Kanja säger:
Men.. de tycker ju om varandra i alla fall.. de trivs med varandra.. usch.. 
Han säger:
äh..dom är bara wannabes *-)
Fryser satan. och halsen är crazy >_< 
Kanja säger:
Tänd eld på din soffa och sjung "You are.. my fiiire.." 
Han säger:
HAHA :D DÄR ÄR DU IGEN KANJA 
Pra pra! :D
du är BÄST


Där stod om festerna..


Han säger:
den som står på benen är en fjolla. dundersupas ska det
Kanja säger:
Haha :D Du och jag får dricka ikapp
Han säger:
Är det där en utmaning? ;)
:D
Kanja säger:
YOU BET IT IS!!
Han säger:
Håhåhå :D
Ses under bordet säger jag bara (H)


------------------------------------------

Han:
ugh. men du ska dit? (A)
Kanja:
Hell yeah.. jag ska ha förfest till förfesten.. Men än så länge är det bara jag och Nina som ska gå på min förfest :D haha..
Han:
haha :D
pra. då vet jag iaf att jag känner någon :D
och någon som kan supa (A)
Kanja:
Who are you talkin' about?? :D
Han:
Att om jag kommer så är det nån där som kan supa som ett äkta svin \o
:D
Kanja:
Du menar att du kan supa som ett äkta svin?? Jag trodde ju du menade mej :( 
Han:
HAHA :D Jag menar ju dig.
dummer .D
Kanja:
OH :D
Han:
Du vet hur man hanterar flaskan (H)
.. Hälaren vill inte med :'(
Kanja säger:
Jag är sjuk.. :) 
Han: säger:
men lika go ändå :D


-------------------------------------

.. och jag och Han ska däcka i Ninas stall på lördag.. den som däckar först är Jesusbarnet.. den andra är Maria som får vänta på de tre vise fyllona som slänger ut oss..^^

------------------------------------

Och detta efter en incident på nyår då han och jag däckat i en tvättkorg på tolvslaget..

Kanja säger:
Hah :D Jag pussade dej. 
Han säger:
:D
Kanja säger:
Sorry för det iaf^^ 
Han säger:
Nä. :) Don't be :]
Kanja säger:
Så jag får pussa dej?? :D Göshelaue 
Han säger:
JAJAJA
Kanja säger:
Kanja ska alltid pussa dej nu.. prepare to be pussad.. 
Han säger:
:D:D


Där fanns utdrag ur de skumma MSN-konversationerna..

Kanja säger:
Erkänn att varje gång du ser mej nu kommer du skrämma mej som fan för att få se den skräckslagna minen från igår igen?? :D höhö 
Han säger:
haha :p det ska bli min livsuppgift
Kanja säger:
Oooh :S I better watch out
Men det är bra :P Då försvinner du inte i Europa Du kan flytta efter mej till London.
Och skrämma mej på stan. 
Han säger:
:D haha, utan tvekan ey
Kanja säger:
Jaaa :D Jag ska bo på Cheyne Walk 11.. det ligger nästan vid Chelsea.. så du kan bo i Chelsea :P Och heta Mr Stalker.. 
Han säger:
HAHA :D
Kanja säger:
Got it all figured out ;) 
Han säger:
:P auyesssssssssssssssss
Kanja säger:
Jag tyckte det var en bra idé.. det skakar vi hand på.. *skak skak*
Nu blidde jag lite gladare.. 
Han säger:
that's a deal
Kanja säger:
Fast jag hatar fortfarande hela mänskligheten
Han säger:
haha :D
Kanja säger:
Hmm.. så kan du förfölja mej till Piccadilly, när jag går på The George Inn.. så kan du sätta dej i ett hörn av baren med mörka solglasögon, trenchcoat och en tidning + en pipa.. och så kan jag sitta där och inte alls veta att du sitter och bara väntar på att skrämma livet ur mej..
Han säger:
hahaha :D
du tänker seriöst ju (a)



Detta och mycket mer.
Jag har många, många minnen av honom. Jag kommer inte glömma. Han var en jättefin kille.
Ingen vet varför det slutade såhär. Jag tror inte man kommer få reda på varför heller.
Det kanske känns lättare att veta orsaken för att kunna gå vidare. Men spelar det egentligen någon roll?? Det är ju inte orsaken man ska minnas utan personen som han var.
Nej, man får bara acceptera detta. Det var hans val. Det tjänar ingenting till att spekulera.. det skulle bara skapa rykten..

Snackade med Marcus innan. Han var också väldigt chockad.
Vi kom överrens om att fika imorgon. Han kommer på förmiddagen. Tror det blir trevligt trots omständigheterna. Vi har inte träffats på väldigt länge och jag har saknat honom.


Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-07-02 @ 10:37:00 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Fika lungt! <3

Postat av: Anki
2009-07-02 @ 16:41:51 URL: http://egoanki.blogg.se/

Jag kände inte han så bra, men jag är glad att jag fick chansen att lära känna honom det lilla jag gjorde <3 Vila ifred <3

Postat av: shibby
2009-07-08 @ 20:08:41 URL: http://metrobloggen.se/shibby

när jag läste detta inlägg första gången förstog jag inte alls vem det handlade om, men nu vet jag och det känns jobbigt ;/

som du sa alla kommer minnas honom med ett leende på läpparna, alltid den glada och halvt spralliga men lite lustiga ideer!

jag tror inte heller att någon som träffat honom kan säga något ialla om honom.

Vila i frid <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!