Planer för dagen..

Idag blir det bara slappande. Jag steg upp för cirka två timmar sedan. Satte igång första Harry Potter-filmen (som ska följas av resterande - utom nyaste då). Och så har jag faktiskt ätit frukost - för första gången på länge!!

Jag har också snackat med Linus en stund. =)
Inatt hade han och jag ett långt snack om vänner, relationer och ex. Vi höll inte alltid med varandra - men jag förstod vad han menade. Han hade en poäng.
Han tyckte däremot att jag var för snäll. Men jag vet ju hur jag vill ha det.. det känns rätt såhär. Och han accepterade det.
Jag hoppas verkligen vi träffas snart =) Vi kan verkligen prata!!

Nu blirre cappuccino!!

// XO

Kommentarer
Postat av: caroline
2009-07-24 @ 17:59:06 URL: http://carulinenilssun.blogg.se/

Svar; Okej, jag älskar alla Harry Potter filmer, än så länge. Och jag har börjat läsa Harry Potter böckerna nu, jag har hoppat över 3,4,5an och läser nu den siste boken. Och jag är helt fast i den! ;D .. Ja, Harry Potter 6 (filmen) är SKIT BRA! Såg den förra lördagen! Mina två favoriter hittills är väl Azkaban och Fenixorden (filmerna), men jag älskar dem allahop! Hade lätt velat se den igen! SE DEN!!! :D

Postat av: Parro
2009-07-24 @ 19:41:34 URL: http://parro.blogg.se/

Jaa, jag känner också att det har blivit för mycket med allt nu, okar knappt gå in och blogga mera :/ Fattar inte vad folk vinner på det och varför man måste vara på mig! Har inte gjort folket nåt men det ända allt handlar om är att jag har gått vidare o blivit lycklig antagligen..har att lås på kommentarerna men vill ju ge andra människor en chans att läsa om dom vill..

Ska du inte se den nya Potter filmen? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!