Packar..

Jag har inte haft riktig lust att blogga nu på ett tag.. det har gått väldigt trögt..

Idag har jag inte gjort så mycket.. kollat på Black Books med Dan.. druckit öl.. varit på Jysk en runda.. tvättat..
.. och så har jag packat.. för trots att mamma och pappa drar till Gotland imorgon - och det därmed kommer vara rätt lugnt hemma - vill jag verkligen härifrån nu. Därför blir det Östersjö i alla fall.
Jo - det kommer förmodligen vara tufft med pengar efteråt. Får eventuellt något över.. Men nu har jag bestämt mej och detdär med pengarna löser sej.
 Och när jag har pengar igen ska jag göra en liten resa uppåt i landet - som jag planerat hela sommaren. Det dröjer nog några veckor till - men förhoppningsvis ändrar sej inte det nuvarande läget fruktansvärt mycket. Det känns som att nu finns det en chans att dendäringa resan faktiskt blir av.

Agge hade tydligen hoppat av att åka med imorgon - vilket är jättetrist.. men vi får nog roligt ändå!!
Och jag har laddat med knäckebröd och öl - så födan löser sej XD

Nu ska jag packa lite mer. Sedan blir det sängen.
Begravningen är imorgon vid 11. Sedan får jag packa det sista och på eftermiddagen/kvällen drar vi.

// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!