.. om Facebook och andra betraktelser..

Idag har jag knappt gjort något..
Steg upp vid halv ett kanske. Gick in i köket för att göra en kopp te - kom sedan in i TV-rummet med inte bara te - utan även cappuccino, kaffe och chokladmjölk.. (För många valmöjligheter eller beslutsångest, jag vet inte..)
Satt och grät framför Extreme Home Makeover (jag lipar alltid framför det programmet..).
Sedan kollade jag och pappa runt på YouTube i någon timma.. Grotesco, Magnus Betnér och lite annat kul.
Och så har jag tvättat och städat - känns som det fortfarande är massor kvar att göra. Och pirrandet i magen slutar inte..

Nu står det på någras status på Facebook att nämnd sida ska bli en betalsida. Men jag tror bara det är likadant som med msn - det går rykten om det helatiden men blir aldrig något av.

"JA så har ryktet tyvärr blivit sant. Från 1 augusti blir Facebook en betalningssida, det kommer kosta 21kr i månaden. OM du liksom jag droppar Facebook om detta sker, så protestera med att sätta det här på din status.. Hjälp dina vänner... kopiera och sätt in detta i din status."

Skulle det hända går jag ur. Men jag tror inte direkt Facebook behöver få folk att betala för sina konton - med tanke på all reklam på sidan..

Och på tal om Facebook - Josef har lagt ut en ny lookalikebild där:
Janne Eliasson - Henrik Dorsin. Vad tycker ni??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!