Kort uppdatering då inte motivationen är på topp.

Att fika med Marcus i torsdags var jättetrevligt. Och det behövdes verkligen nu med allt som hänt. Det var mycket skratt och lite tårar med. Men när man pratade om honom var det med mycket glädje.

Igår var vi ett gäng som drog till Riksettan - där de firade industrisemestern. New Position spelade. Inte så mycket folk som vi trodde där skulle vara - men ändå betydligt mer än det brukar vara.
Det var väldigt roligt i alla fall.

Ikväll ska jag nog fika med Pedersen (som tydligen kommit hem från Stockholm utan att någon visste om det).

Min mobil har inte kunnat ta emot sms sedan torsdags kväll - tills idag vid middagstid då det trillade in en 20-25 sms på en gång. Det var lite jobbigt.

Jag har inte direkt haft någon motivation att blogga varken igår eller idag. Så detta var den korta, lite stela versionen av vad jag haft för mej.

Kommentarer
Postat av: Anki
2009-07-04 @ 19:59:55 URL: http://egoanki.blogg.se/

jag förstår att du inte finner nån motivation till o blogga <3

Postat av: Johanna
2009-07-04 @ 23:49:26 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Det ÄR okej! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!