Jävla måndag.

Frida messade innan idag och undrade om jag ville med henne och Sven till Riksettan. Så jag stack ner där och satt med dem i några timmar.
Vi försökte komma på något att göra efteråt. Go-kart?? Bilbingo?? Älmhult?? Städa husvagnen?? Dricka öl?? Traryds djurpark?? Halmstad?? Markaryd?? Femkamp?? Fiska?? Medeltidsjippo?? Gräddhyllan??
Vi försökte till och med få Tony att flyga oss en runda.
Men det blev att vi stack hem istället. Och nu regnar och åskar det. Mög..
Allt detta stödjer min teori om att måndagar suger.



Har inte sett Kameliadamen än - men ikväll så!!

Nu ska jag dricka te med mamma.

// XO


Kommentarer
Postat av: Anki
2009-07-06 @ 18:48:15 URL: http://egoanki.blogg.se/

har du laddat ner true blood säsong 2? var isåfall?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!