I'm stuck!!

Just nu är jag sjukt sur.. på att Strömsnäsbruk ligger där det ligger. På Markaryds tågstation.. på flera andra tågstationer med för den delen. På kronobergstrafiken, SJ och Öresundståg. Det känns fan inte som att man kan ta sej nånvart utan att det ska vara 847 byten - vid destinationer som bara är omvägar vilket gör resetiden dubbelt så lång.
Jag förstår varför man inte reser mer än vad som är absolut nödvändigt. Helvetes jävla mög.

Markaryds tågstation är inte öppen förrän i mitten av augusti igen.
Älmhult eller Osby är närmsta tågstationerna därefter - men då är det tågbyten som gäller.. och omvägar..
Annars är det Alvesta - men bussarna är så satans dyra.
Halmstad - med sjukt dåliga förbindelser hit.
Hässleholm - med en massa tågbyten.

Det är då fan inte lätt att leva. Jag har nog aldrig känt mej så isolerad. Jag var fan inte ens medveten om att det var såhär dåligt.. fan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!