I väntan på mat..

Sitter i TV-rummet, dricker öl och läser igenom recept på Jamie Olivers hemsida i väntan på att vi ska äta.
Jag skulle verkligen vilja kunna laga mat. Men framför allt hitta motivation till det. Jag hatar att laga mat.. oftast i alla fall. Och även om jag har motivationen blir det ändå skit av det när det väl är klart. Kanja i köket = Katastrof!!

Jag hoppas på att brorsan vill kolla på film med mej efter maten. Slappa.. dricka ännu mer öl.. eller kanske absinth idag.. hmm.. alkohol i alla fall.. XD
Vill verkligen se "Across the Universe".. Aldrig sett, men såg trailern idag. Verkade vara skitsnyggt filmad.
Fast sedan vid 22.30 börjar "Linje Lusta" på SVT2. Den har jag inte heller sett (och den är inte bara kult - den finns med i "1001 filmer du måste se innan du dör" med!!). Undrar om vi hinner kolla film då.. tveksamt tveksamt..

Nu är nog maten klar..

// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!