I don't like mondays.

Som sagt, jag tycker inte om måndagar. Speciellt inte om jag måste ut ur huset. Usch =(
Jag ska göra mej i ordning nu. Sen kiosken en snabb runda.
När jag kommer hem igen ska jag se "Kameliadamen" (den finns med i boken "1001 filmer du måste se innan du dör" - och jag tar ju den rätt bokstavligt).
Ni kommer inte tro dethär - men jag har aldrig sett en film med Greta Garbo innan. Det är dagens sanning!!
Rätt sjukt egentligen. Jag som älskar de gamla svartvita filmerna - har sett det mesta med Ingrid Bergman men inte ett dyft med Garbo. Det är faktiskt skandal.

Men jag måste till kiosken först. Jag dör.


Kommentarer
Postat av: Anki
2009-07-06 @ 16:40:44 URL: http://egoanki.blogg.se/

jag tror att så länge man mår bra och trivs med sig själv - då lever man livet =)



hm akvarell? jag vill ha en bild på tarantino.. vet inte hur akvarell ser ut.. iofs går det bramed teckning med.. fast då vill jag ha en rätt så stor teckning :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!