Gudstjänst..

Igårkväll blev det att vi var några som satt uppe i hopptornet i Klint och drack och snackade. Riktigt mysig kväll med rå humor, tårar och en massa flummande. Det var nästan den perfekta kvällen.

Imorse kollade jag på National Treasure. Ska snart se andra NT-filmen med.

Strax innan två drog jag, Sven och Frida till Markaryd och gick på gudstjänst i Hembygdsparken. Det var som vanligt väldigt gudigt och högtravande - men det kändes ändå rätt att komma dit. Pedersen sa även igår "han skulle nog vilja att du var där".
 Var väldigt jobbigt när de skulle räkna upp de avlidna. Man visste att snart kommer det, snart kommer det. Och när prästen väl sa hans namn började tårarna rinna. Och man såg på de andra hur skakade även de blev.
Tråkigt med vädret också. Det ösregnade nästan hela gudstjänsten igenom. Det kunde väl i alla fall varit uppehåll den lilla stunden.

När jag kommer hem har jag en relationsförfrågan på Facebook. Min bror undrade om jag ville vara gift med honom =S

Kommentarer
Postat av: Anki
2009-07-05 @ 21:02:22 URL: http://egoanki.blogg.se/

jag ska försöka lära mig att spela den på gitarr sen när jag lärt mig alla ackorder ;P =) Du kan väl den redan misstänker jag =)



Och förstår att det måste ha varit jobbigt idag, men skönt att det kändes rätt och vara där. Själv funderar jag på om jag ska gå på hans begravning eller inte. Jag kände ju inte han så väl.. men man har ju ändå minnen av honom..



Och sen verkar din bror lite konstig som vill vara gift med dig på fb xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!