???

Såg en gullig film idag. "Definitely, Maybe" hette den.. orkar inte berätta om den, men ni kan la kolla Trailer på YouTube om ni är intresserade..

Här är musikvideon som fick mej intresserad av filmen
(Badly Drawn Boy is the shit):



Inatt pratade jag med Linus.. som vanligt.. kändes dock lite konstigt. Han var lite nere - och jag ville trösta. Men anledningen till att han var nere gjorde att jag inte riktigt visste vad jag skulle säga..
Strax innan vi slutade prata imorse sa han att han tänkte på denna låten när han tänkte på mej.. Gulligt =)



Ikväll ska jag se på Harry Potter-filmer.. hann ju knappast se alla igår^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!