Drömtydning..

Inatt drömde jag att jag var den nya supernanny.. jag var mer lik Joan Jett än den faktiska supernannyn dock. Men alla älskade mej. Jag hade till och med en egen slogan: "Hold on to your creativity!!" Och jag åkte motorcykel istället för taxi.
I avsnittet jag drömde om lärde jag en stor familj om hur man levde på en stulen yacht - och speciellt hur man skulle förtöja den.
När jag vaknade kollade jag runt på lite drömtydningssidor.. Svikna förhoppningar, dåliga nyheter.. sjukdom, depression, bekymmer..
Jag har ett bra liv på ytan men många sorger på djupet.
Det kan dröja innan mina problem löser sej. Men såsmåningom - frid, glädje, goda nyheter, stor lycka i livet och möjlighet att förverkliga mina drömmar.

Man lever på hoppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!