Är det nu ungdomen slutar??

Efter förra sommaren sa vi: "Hoppas nästa sommar blir precis lika rolig!!".. och det har vi sagt ända tills denna sommaren skulle börja.
Det känns nu som att sommaren nästan är slut. Den har varit rolig - men långt från lika rolig som förra.
När denna sommaren verkligen är slut tror jag man kommer tycka den var väldigt rolig ändå.. men jag tror ändå inte det kommer kännas som förra.
Jag hoppas verkligen jag kan fixa ihop pengar till Ljungbydagarna och Strömsnäsfestivalen. Det ska då fan bli sjukt roligt. Och jag ska TVINGA med folket som tvekar på ifall de ska dit eller inte.
Det måste bli bra.

Är det nu ungdomen slutar??
Tre vänner flyttar till Växjö för att plugga snart.
Några har redan flyttat till Stockholm.
Några är spridda sedan innan..
En vän har man förlorat.
Jag ville hem igen för att mina vänner var här.. men nu känns det som att när jag väl kommer tillbaka - försvinner alla andra.

Hur blir det efter sommaren??
Jag kommer förmodligen hälsa på Frida och Sven så ofta jag bara kan - för jag kommer sakna dem något så fruktansvärt.
Jag kommer nog också spendera en hel del tid uppåt i landet under helgerna.. hälsa på vännerna från skolan.
Men härhemma.. vad har jag här?? Jag kommer sakna folk att umgås med.. prata med..

Jag är sjukt orolig. Orolig för tristess.. isolering.. nedstämdhet.. men framför allt ensamhet.. att inte ha någon.. alls..


Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-07-26 @ 02:24:35 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Du har mig, Kanja. Är det något så kom till mig! <3

Postat av: magnisson
2009-07-28 @ 00:51:40

jag vet inte hur mkt jag kan bidra med, men jag ska ingenstans detta året, så om jag duger som "vän", så kan du ju alltid slå mig en pling när som hellst på dygnet.

Postat av: magnisson
2009-07-28 @ 00:54:41

jag vet jag inte är lika bra som frida o sven, m.fl. men har du jätte tråkigt någon dag, så finns jag ju. kanske inte är så tröstande, men lite ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!