Sunday evening.

Nu har alla gästerna stuckit förutom mormor. Mitt kusinbarn Meja trodde först när hon såg mej att jag var farlig. Men de tankarna ersattes snart med att vara mäkta fascinerad av min tatuering (som konstigt nog inte var en sådan man fick med tuggummin!!?).
Snart ska vi äta potatis och nått.. Så länge det är potatis är jag nöjd!! Jag är som Håkan (Sunes bror). Älskar potatis!!

Sedan får jag se vad jag hittar på ikväll.. blir kanske en promenad och någon film..
Ska hoppa i säng rätt tidigt så jag orkar upp imorgon med.

Veckan som kommer blir tuff. Lång dag måndag-tisdag. På onsdag ska vi till Lund med klassen och igår träffade jag Agneta på ICA och lovade att dra inom Timsforsskolan på onsdagseftermiddagen/kvällen för att gå på deras julbasar. Jag hoppas verkligen att jag hinner med det!! Ska fråga imorgon i skolan när de tänkte att vi skulle vara hemma på onsdag..
Skola på torsdag som vanligt och på kvällen ska jag med mamma till tatueraren och om allt går som det ska åker jag iväg på fredag och spenderar helgen i Göteborg.

// XO

Kommentarer
Postat av: Anki
2009-12-06 @ 19:30:46 URL: http://egoanki.blogg.se/

hahah skojar du jag är med som håkan! jag älskar potatis :D det är så jävla gott :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!