Sunday evening part 2.

.. klockan börjar minsann bli mycket och ögonlocken börjar snart sloka på mej.. (Ja, mina ögonlock slokar minsann när jag är trött!!)
Jag gick en rätt lång runda innan. Skönt som tusan - men ack vad seg jag blev..

Och ett tips - AdLibris julklappstips har kommit in på deras hemsida nu (och inte en dag för tidigt). Så har ni inte fixat alla klappar än - och den tilltänkta är en bokmal - får ni allt ta och titta in där!!

Nej, en kopp te till - sedan nana.. jag måste orka upp imorgon..

Och lite missnöjd med dagen är jag allt. Jag hade några få saker jag ville få gjorda - men fick inte möjlighet att göra någon av dem.. hatar när folk sabbar för en!!

.. la ut ett nytt klipp på Tuben i alla fall (från pepparkakshusbaket den 29:e):


Kommentarer
Postat av: Shibby
2009-12-07 @ 04:51:09 URL: http://shibbythatsme.blogg.se/

haha ja man är ju nästan tvungen att dra på sig en när man blir inbjuden ju ;) det låter ju som om det kommer bli en toppen kväll så vad gör man inte ;P dock lånar jag nog bara en av syrran ;P

Postat av: Mimmi
2009-12-07 @ 09:33:28

Hahaha X) ett utedass XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!