Måndagen..

Kom till skolan imorse och var väldigt nedstämd - vilket de flesta också såg och kommenterade..
Spenderade de fyra första timmarna djupt försjunken i egna tankar, men på eftermiddagen kändes det lite bättre.
Dock rapade Joel mej i ansiktet och jag kontrade med att skrika på honom i tio minuter. Det slutade med att jag skrek: "JOEL!! DU ÄR EN SÅDAN SOM GLADELIGEN BÖJER DEJ FRAM OCH PLOCKAR UPP TVÅLEN!!" - och vi bägge började gapflabba.

Johanna satte dagens andra citat: "Vad är detta för lekisuppgift vi fått!? Sånthär gjorde vi i 6:an i högstadiet!!"
.. lekisuppgift som ni gjorde i högstadiet - fast ni gick i 6:an som räknas till mellanstadiet?? XD
Och jag fick flashbacks till hennes gymnasiecitat från KCM.. så som: "GÅ INTE HÄR OCH SPRING!!" och "Min cykel är sönder.. båda två.."

Jag somnade några gånger på samhällskunskapen sedan.. det var rätt pinsamt.

Och på skapandet överdoserade jag nog kaffe.

 

Nu har jag pratat en stund med Linus och beställt lite biljetter.

Till på lördag exempelvis - då får jag skjuts till Ljungby, hoppar på bussen till Halmstad och tar sedan tåget till Göteborg. När jag kommer dit ska jag pallra mej bort till Avenyn och möta upp Linus. Han och resten av Burning Angel spelar nämligen där på kvällen.
Jag och Linus stannar i Göteborg över helgen och på måndagen blir det Alice Cooper i Lisebergshallen.

Jag beställde också biljetter till den 29:e för både mej och Linus. Vi firar ju julen i Vänersborg och sedan drar vi hem till mej över nyår.. vi ska dock fira lite jul här med ;)

Som vanligt är det riktigt skönt att ha fått biljetterna köpta äntligen!!

Nej, nu är nog bastun snart uppvärmd!!

// XO


Kommentarer
Postat av: P
2009-12-07 @ 20:58:11 URL: http://pfuck.blogg.se/

Tror också att det kommer blir en jävligt bra kväll! Jag börjar verkligen se fram i mot att laga mat och klä upp mig för alla mina gäster! ;D



Hehe jaa men dig förstår jag men lite jobbigt att laga något jätte avancerat som sen misslyckas, fast jag kan ju misslyckas på köttfärsås och spagetti också så jag får nog sluta tänka så :P

Det blir nog skitbra i slutänden!! :D



Mjo, det hade du rätt i men tycker att man i alla fall kan höra av sig och säga det istället för att jag ska tro att dom kommer :S men skit vilket, jag kan ha lika roligt utan dom, om inte roligare!! ;P

Postat av: Johanna
2009-12-07 @ 22:41:10 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Äh nu ska vi inte vara såna ;D hehe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!