Livet är allt annat än underbart.

.. sov dåligt inatt med.. en massa tankar.. igen..
Jag är så satans rädd för att förlora allt jag har. Folk har tagit sådant ifrån mej förut - varför skulle de inte göra det igen??
Tas jag på allvar eller är jag ett skämt?? Vad är det som går fel?? Vad gör jag för fel??
Jag vet att jag blir väldigt defensiv då någon hotar min självbild.. dock så tar jag in vad andra säger och bearbetar den informationen tills den nästan tar överhanden.. - och förr när folk sa för mycket försökte jag ändra på icke existerande saker till slut - för jag trodde jag var någon helt annan.. jag blev den som bara villa "passa in" och har nog aldrig mått sämre i hela mitt liv.

Ja, det är det jag är rädd för. Att förnekas rätten att må bra..

Idag går jag till skolan och känner mej som en (väldigt) liten människa.

Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-12-07 @ 12:41:22 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Du har alltid rätt att må bra. Så länge du vet det kan ingen annan ändra det.



Om det är till en liten tröst ska jag bjuda på kakor idag på engelskan (bara för den är så JÄVLA tråkig!). :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!