Konsertbilder!!

Det blev film hos Fredrik igår istället. Vi kollade på Inglorious Basterds.. Den var rätt bra, lite småseg bara.

Idag har vi inte hittat på så mycket.. lyssnat på musik och ätit gott.
Nu är Linus hos en klasskompis och pluggar fysik och senare ikväll ska han repa med nya bandet. Men tro inte att jag inte är sysslolös för det - Linus har allt fått instruera mej hur hans TV och PS3 funkar!! Och så har jag ju datorn med. Tänkte dock sätta mej och teckna om en stund!! Jag har ju nästan lagt av med det helt nu de senaste månaderna och behöver komma igång igen.
Så länge jag tecknar fritt funkar det - men beställningar vill jag fortfarande inte göra. Det blir för mycket och för jobbigt. Bara tanken på det är stressande.

Och eftersom jag nu har tillgång till bilderna från konserten förra måndagen tänkte jag slänga in några av dem här:




Kommentarer
Postat av: daniella
2009-12-23 @ 13:06:58 URL: http://daniellakaplans.blogg.se/

VA OCH TÄVLA OM VECKANS BLOGG I MIN BLOGG!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!