Klappjakt!!

Idag har jag varit ledig. Men tro inte jag legat på latsidan för det!! Jag har spenderat större delen av dagen med att leta julklappar till både familj och pojkvän. Det är minsann inte lätt!!
Snackade med brorsan en runda med för att diskutera föräldrarnas presenter.. (Jag och Dan brukar köpa något ihop åt dem..)

Jag orkade inte blogga något igår.. var väldigt trött efter skolan och spenderade kvällen med att kolla på MTVs VMA från tidigare i år.. konstigt nog hade jag inte sett det förrän nu. Russell Brand var ju värd i år med - så jag borde ju ha kastat mej över det när det gick på TV!! men men - nu har jag sett det i alla fall. Muse var med och uppträdde och Gerard Butler var med en kortis. Najs =)

Kvällen kommer fortsätta med julklappssökande, eventuellt en film och Grey's!!

// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!