Kanja i klänning.

Här sitter jag och tar mej en välförtjänt öl!! Jag har varit i Väla precis hela dagen!!
Men jag hittade vad jag skulle - en grön (!?) cocktailklänning och halsband + armband till det. Jag är grymt jävla nöjd!!
Pappa som aldrig brukar märka när jag köpt nya kläder utropade: "Sådär har du ALDRIG sett ut förut!!"
Jag mms:ade en kass bild till Linus med. Han tyckte också jag var fin. =)

Ni får dock inte se ordentligt. Det får bli en överraskning. ;)

Hursom blev jag så jäkla lycklig över att jag hittade en klänning som passade - och dessutom den jag tyckte var finast av alla jag provade!! Och inte någon jävla trikå heller!!

 


Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]
2009-12-06 @ 12:13:29 URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

snygg tattoo du har :)

Postat av: P
2009-12-07 @ 12:34:33 URL: http://pfuck.blogg.se/

Fan vad nice Kanja!! Tror jag sett den innan i någon butik men de lilla jag såg på bilden och tanken på hur klänningen ser ut så tror jag den kommer sitta SKITSNYGGT på dig!! :D Kan knappt vänta till nyår nu, jag vill med hitta en klänning ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!