Julen 09.

Julen var riktigt mysig!! Vi åt, drack, spelade sällskapsspel (jag och "mormor" vann!!) och så kom Tomten (Linus) och delade ut julklappar.
Av Linus fick jag någon samlingsbox av Alice Cooper som var riktigt cool. Och jag jag honom en tekanna, te och två böcker.
Jag fick 400 kronor av Linus familj med. Jag vart helt chockad när jag öppnade kuvertet och trodde det hamnat fel!!
Per-Inge pratade med min mamma i telefon för första gången också. Han trodde dock att han pratade med min pappa XD
Éfter alla gått och lagt sej satt jag och Linus uppe och pratade tills 4 inatt. Det var underbart mysigt att bara umgås så!!

Idag har vi inte gjort så mycket. Linus ligger på sängen och pluggar och sjunger och jag har precis duschat. Ska snart göra mej i ordning för kvällen - då vi ska in till Trollhättan och gå på Backstage. Linus ska upp på scen och sjunga en låt med bandet som spelar ikväll också!!

// XO

Kommentarer
Postat av: Therese
2009-12-26 @ 22:16:04 URL: http://theezzan.blogg.se/

Hejsan :)



Besök http://theezzan.blogg.se

och följ bloggen via bloglovin <3



Kram på dig !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!