Jävla stress!!

Jag är så utmattad att jag knappt vet vart jag ska ta vägen!! Hela veckan har varit fullsmockad med saker att göra och jag är svintrött. Dessutom kommer det knappt lugna ner sej innan den 19:e!!
Jag får till och med planera när jag ska hinna slå in julklappar!! Då är det fan illa!!

Idag har jag pluggat satan i skolan. Fått en hel del gjort, men måste fortsätta med engelskan senare ikväll.

Nu packar jag. Åker ju till Göteborg imorgon - Burning Angel spelar på Diamond Dogs på Avenyn på kvällen. Och på måndag ska jag och Linus se Alice Cooper i Lisebergshallen. Så jag åker hem på måndag kväll.

.. har inte mycket mer att säga och hinner inte heller direkt..
Jag måste i alla fall ha kaffe innan jag fortsätter med packandet och pluggandet..


Jag älskar honom!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!