.. i Vänersborg..

Igår åkte jag då hit till Vänersborg.. stannade först till hos brorsan och drack kaffe. Najs!!
Och jag blev glatt överraskad då tågen faktiskt inte alls var överfulla!! Det fanns till och med lediga platser i pendlarvagnen!! Gött kött.

Igår eftermiddag åkte vi runt en massa. Jag var trött och hade huvudvärk så kanske inte var mitt gladaste jag.
Idag är det bättre dock!! Vi åkte inom Överby innan. Jag köpte en blomstergrupp till Pingen och Maggan (affärerna var ju stängda igår när jag kom hit - så jag fick fixa det idag istället).



Nu står Linus och diskar och jag tar det lugnt. XD


Ikväll ska vi nog bort och kolla på film hos Fredrik..


Gud vad underbart det är att vara här igen!!



// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!