@ home..

Igårkväll kom Linus och jag hem till Småland igen. Jag började genast klaga över juldekorationerna.. Men sån är jag!!
Mattias kom och hälsade på senare på kvällen och stannade ett bra tag. Var riktigt trevligt (som vanligt).

Idag steg jag upp vid tio, sprang nerför trappan och klämde på paketen under granen. Efter jag duschat klev även Linus upp och vi åt frukost.
Nu sitter han och pluggar och jag fixar och donar med lite allt möjligt.
Vid fem kommer mormor och farfar på julmiddag och sedan blir det julklappsutdelning. Julkänslan har dock inte infunnit sej än..

Och imorgon är det nyårsafton. Då ska Linus och jag på fest hos Pauline och Robin. Vi ska vara uppklädda och fina och det ska bli så roligt!!


Kommentarer
Postat av: Shibby
2009-12-30 @ 16:12:07 URL: http://shibbythatsme.blogg.se/

ja imorgon gäller det ;P dock kommer jag nog känna mig rätt obekväm i klänning xD

Postat av: P
2009-12-30 @ 23:54:04 URL: http://pfuck.blogg.se/

Ser fram i mot allt så in i!! ;D

Btw så tänkte jag kolla om du inte skulle kunna ta med dig lite sing star skivor? Jag fick info om har du har det :P Jag har bara två skivor och kanske inte så kul att göra hela kvällen ;P så om du vill och kan så hade jag blivit superglad!! :D

Ses i morgon!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!