GOD JUL FÖR FAN!! =D

Igår åkte vi minsann runt en massa!! Vi åkte in till stan för Linus skulle handla en julklapp till och så handlade vi käk och grejs. Vi sprang på Simon och Adam och så åkte vi och hälsade på Linus farfar - där det var full rulle. Jag trodde minsann inte Linus hade så mycket släktingar!!
När vi kom hem kollade vi på Anna Anka och The Holiday och hade myspys.

Idag steg vi upp vid elva-tiden. Jag satte mej och drack kaffe med Linus mormor och tog det lugnt det första jag gjorde. Ingen idé att stressa.
Nu har jag duschat och ska väl göra mej i ordning. Sedan får man se hur man firar jul i Vänersborg. De har ju absolut inte samma traditioner som i vår släkt - så mycket vet jag. Men man får se!!
Jag har i alla fall lyckats få Linus att raka bort sin början till mustasch igen!! Ett poäng till Kanja!!

Det känns faktiskt bra att fira hemmifrån i år. Jag saknar väl julfrukosten lite.. och på kvällen vet jag att familjen kommer ha svinkul hos min farbror. Men det är här jag vill vara. Hos Linus!!

Nej, nu kan jag inte sitta här mer!! Jag är ju mot datorer och TV-apparater på julafton. På jul ska man umgås!!

Så med en massa kärlek och en liten julig låt tar jag av mej hatten och önskar er en riktigt god jul!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!